Garantia produselor vandute de Studioline
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Studioline beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele vandute de Studioline vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email / in contul tau de client sau tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului.